Hemma idag

Huvudvärken hade inte gått över i morse så jag bestämde mig för att stanna hemma och vila idag. Men det är så typiskt att man ska vara dålig när det är strålande sol och sommarvärme ute! Men jag tänker faktiskt försöka mig på en liten promenad senare för att få lite luft. Och som jag skrivit förut så verkar det som att lugna promenader är det enda som hjälper mot denna värk... Tur att bor lite avsides så det inte är så många som ser en när man går ut. Det är ju trots allt lite "förbjudet" att gå utanför dörren när man är hemma från jobbet.

Vad har ni för åsikter om detta? Själv tycker jag det beror helt och hållet på av vilken anledning man är hemma.



Nu ska jag fixa lite te och lägga mig i soffan och vila lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0