Funderingar

Härligt med fredag!

Jag har börjat fundera mer och mer på vad jag egentligen vill göra i framtiden, för även om jag trivs jättebra på mitt jobb nu så vill jag kunna utvecklas och göra något annat. Jag har varit på samma ställe och gjort samma saker i snart 6 (!?) år. Sjukt vad tiden går fort. Iallafall så börjar planerna gå framåt så vi får väl se vad som händer.. Men helt klart är att jag inom en snar framtid kommer att sitta i skolbänken igen (Tack Mia, jag har ringt...).

Idag kommer Patrik hem, lunch på Nordica, storhandling efter jobbet och ikväll blir det fredagsmys! 



Hoppas på fint väder i helgen så man kan va ute och träna lite med den här tjejen...

Hoppas ni har en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0