Fredag

Hej Hej,

Fredag igen.. Veckorna går så fort så man hänger inte riktigt med. Men det ska bli väldans skönt med ett par dagars ledighet nu! Eftersom Patrik inte kommer hem i helgen utan blir kvar i Kiruna tills nästa torsdag så tänker jag passa på att ha en riktigt "ta-hand-om-mig-själv-helg". Ikväll ska jag tända massa ljus, göra hårinpackning, scrubba och smörja in mig med lite BUS. Ska självklart även titta på Idol och annat som jag vill se utan att höra en massa gnäll om att Family guy är bättre (ja, älskling en pik till dig).




Imorgon hoppas jag på bra väder så jag kan börja dagen med en lång-lång promenad.

Idag fyller för övrigt världens bästa Therese 25 år! Grattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0