Dålig uppdatering

Jag har inte skrivit så mycket de senaste dagarna och det beror helt enkelt på att jag inte orkat. Jag tror jag har någon förkylning i kroppen som inte riktigt vill bryta ut. Huvudvärken är ständig och gårdagskvällen spenderades i soffan med värk i hela kroppen. Idag känns det dock lite bättre och om det är uppehåll ikväll så ska jag försöka mig på en liten promenad. En dags vila och jag känner träningsabstinens ;) Annars så ska det räknas matte ikväll, och jag kan lova att listan jag gjort på saker och tal som jag inte fattar och måste ta upp med läraren imorgon är lång...

I helgen blir det förhoppningsvis lite kalas med tjejerna, och det ser jag fram emot massor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0