Höstlov

Godmorgon,

Det är onsdag och jag var uppe halv 6 imorse. Jag brukar börja klockan 7 på onsdagar eftersom jag har mattelektion och då måste åka iväg från jobbet någon timme mitt på dagen. Men, det är ju LOV den här veckan! Detta kom jag på när jag redan stod i duschen... Typiskt. Så jag åkte iväg till 7 ändå och hoppas nu på att jag får ha denna timme innestående.

Igår var det ju som jag skrev dags för Afro Power Dance, och herregud vilket roligt pass! Jag kommer absolut att gå flera gånger. Svetten rann och benen skakade i takt till den afrikanska musiken. Testa att gå ni också!

Nu ska jag hämta en kopp kaffe och sedan blir det jobb hela dagen. Ikväll blir det fika och mys!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0