Härliga fredag!

Hej hej allihopa!

Fredag igen och jag är på strålande humör! Solen skiner, Patrik är hemma, ett par dagars ledighet utan något alls planerat framför mig, och aningens träningsvärk från pumpen igår. Skönt! Är det bara jag som tycker att träningsvärk är skönt? Jag tycker det ska kännas när man tagit i lite extra!

Häromdagen hittade jag några lampor på Elektra som jag ska iväg och inhandla efter jobbet idag. Det blir nytt i båda kök, vardagsrum och sovrum. Bilder på resultatet kommer senare men 2 eller 3 lampor liknande de på bilden nedan kommer att sitta ovanför köksbordet.  


Ikväll ska det lagas en supergod kyckling- och pastagratäng till middag och IDOL får absolut inte missas!

Hoppas ni får en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0