Gokväll fredag!

Hej hej,

Nu har jag slagit mig ner i soffan efter en lång dag som har bestått av en massa jobb, lunch på Nordica och lite shopping. Nu har vi precis ätit en god middag här hemma och jag ska snart fylla hela huset med tända ljus. Ikväll blir det IDOL, film och mys. Jag måste ladda inför morgondagen då jag har planerat att plugga matte hela dagen. Kanske inte det roligaste man kan göra en lördag, men är man dum som jag och skjuter på det så har man inget val...
Men nu tänker jag ha en skön kväll i soffan och imorgon tänker jag ta en lång sovmorgon då det känns som att sömnkontot ligger på minus.


Pasta Carbonara blev dagens middag. Gott som fasen var det!



Jag tror minsann jag ska överraska min sambo med en god efterrätt senare. Jag köpte färsk ananas idag tänkte göra "Ananas i karamellsås med rostad kokos". Hittade recept och bilden ovan på recept.nu



Hoppas ni har en bra kväll allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0