Afro Power Dance

Godmorgon på er,

Det är tisdag och tiden går så fort att man knappt hinner med. Snart är det November och julen närmar sig med stormsteg. Jag längtar faktiskt efter julen iår, och det brukar jag inte göra. Julkänslan brukar infinna sig på först på julafton, om ens då... Men i år börjar den redan komma och jag lusläser inredningstidningar om julen och har redan planerat julbaket! Men, det är ju fortfarande Oktober och det är grått och trist ute, så julen får trots min längtan vänta lite...

Ikväll ska jag försöka hinna med massor. Jag ska räkna matte, städa och gå på ett helt nytt träningspass på Pigg & Frisk. Det ska bli skitkul, men vi får väl se hur det går då det innefattar en hel del rörelser som man aldrig gjort förut. Afro Power Dance! Hela kroppen ska skaka...



Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0