2009-10-02

Okej. Det är visst oktober nu. Den 2 Oktober för att vara exakt. Jag förträngde visst detta igår, då jag hade sista september hela dagen. Undrar varför ingen av alla kunder jag pratade med påpekade detta...? Hm.

Idag är det iallafall fredag. Patrik kommer hem (yihoo, finally) och det brukar innebära lunch på Nordica! Ikväll ska det packas inför helgen, och eftersom min helg kommer att vara fullsmockad av roliga saker så hinner jag troligtvis inte blogga igen förrän på måndag. Kanske möjligtvis ett litet snabbt inlägg ikväll.





Jag hoppas alla ni som är lediga idag passar på att vara ute och njuta av hösten! För det hade iallafall jag gjort...

Nu- jobb jobb jobb!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0