Härliga måndag!

Godmorgon. Sitter på jobbet och smygbloggar lite. Hoppas dagen blir bra, går fort och att jag slipper huvudvärken som jag dragits med hela senaste veckan. 
Ikväll står Boxing på schemat och jag hoppas förra veckans svacka på endast 4st anmälda gått över och att fler är träningssugna ikväll. Är så himla mycket roligare då! Hoppas vädret håller i sig så man kan ta en långprommis direkt efter jobbet också.

Gårdagens film -Australia var iallafall hur bra som helst. Hade hört både positivt och negativt om den innan så jag hade inte så stora förväntningar, men den var riktigt bra! Kanske lite för lång, men det gjorde inte så mycket.

Nu - back to work! 

Hej så länge!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0