Superkväll!

Den här kvällen har varit en av dom bästa på länge, och den är inte ens slut än. Jag har precis kommit hem från ett grymt bra Pump-pass. Det var en tjej från Östersund som höll i passet och hon var super! När man på slutet av övningarna kände att man var helt död så fick hon en ta i och orka ännu lite mer, på något konstigt sätt! Hon brukar tydligen hålla i en del pass här, men jag har helt missat dem...

Oh just ja... Inte behövde jag laga någon middag idag heller! När jag kom hem från jobbet så kom min snälla nya granne över med några vårrullar. Äkta Thailändska vårrullar och dom är så jäkla goda! Men jag kunde såklart inte trycka i mig alla själv (även om jag ville), eftersom Patrik är på väg hem och jag är så jäkla snäll så sparade jag ett par åt honom...



Nu ska jag byta om till torra kläder och ge mig ut på en promenad i kvällssolen. Tänk att lite solsken kan ge så mycket extra energi! Yihoo...

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0