Snö i juni?

Hej! Nu är ännu en vecka här, sitter på jobbet och idag är jag tröttare än tröttast. Det beror troligtvis på det hemska vädret vi har nu. Hela helgen har det regnat och idag snöar det. Helt sjukt. Midsommar nästa vecka, men det känns som det är höst ute...

Men trots det dåliga vädret så har helgen ändå varit rätt okej. Den har bestått av minigrävare-körning (faktiskt riktigt roligt), vindrickning, svensk-film-maraton, promenad mellan skurarna, bullbak, städning och annat...

Ikväll ska jag träna och kanske blir det Boxing, annars får jag väl gå på Pump istället. Känns rätt skönt med styrketräning nu som komplement till mina promenader. Man kanske till och med skulle börja med lite löpning nu också, eftersom jag precis fick ett mail och inbjudan till bellmanstafetten i Stockholm i höst. Well well, vi får se...

Update: Jag ska tydligen inte springa på Bellmanstafetten. Endast heja på dom andra med en öl i handen! Tjoho.


 
Ha en bra dag, så hörs vi senare! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0