I´m back!

Ikväll har jag varit ute på en långpromenad i den härliga solen. Äntligen är det sommar på riktigt! Tog det dock väldigt lugnt eftersom förkylningen inte gått över helt än, men det var så otroligt skönt att komma ut och få röra på sig efter att ha suttit inne i flera dagar och jag tror att Tila kände likadant!

Det sägs att värmen ska hålla i sig i minst en vecka till, och det innebär sol, bad, grillning och rosévin till helgen! Guud vad jag längtar! Jag slutar även lite tidigare på fredag av olika anledningar, och det ska bli riktigt skönt! Får se om det innebär någon förändring för framtiden.. kanske, kanske inte.




Nu ska jag hänga tvätt, betala räkningar och fixa lite annat...

Ha en trevlig kväll och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0