Fredag igen?

Äntligen fredag och snart helg, men först ska en jobbig arbetsdag klaras av. Vi har haft strömavrott hela natten och växeln ligger nere, så just nu kan vi nte göra så mycket. Ingenting som har med telefon att göra iallafall. Får se om det löser sig inom den närmaste tiden... får sitta och rulla tummarna mellan en och annan reklamation så länge.

Efter jobbet ska jag åka hem, lägga mig i soffan, ta ett glas vin och bara vara hela kvällen. Och det ska bli så himla skönt! Kanske ska ta och hyra en bra film också?


Fick förresten min locktång igår, och det fungerar väldigt bra! Ska bara lära mig tekniken så kanske jag lägger upp en bild på resultatet senare... Nu ska jag hämta lite kaffe, äta en macka och jobba lite. 

Ha en bra dag alla, och hoppas ni slipper regnet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0