Finväder ikväll

Har precis kommit hem från en härlig promenad. Det är sol och vindstilla och superskönt ute ikväll!

Efter jobbet idag åkte jag iväg för att köpa locktången jag skrev om tidigare, men såklart fanns den inte. Jag förstår inte att det ska vara så svårt för en del affärer i Ström att ta hem saker som "nyss" kommit ut?  Det är precis som om dom strävar efter att inte hålla sig update, och dom kan ju inte annat än förlora en hel del kunder på det. Iallafall mig. Fick helt enkelt ringa till Patrik som var snäll och gick och köpte den i Kiruna istället... för där fanns den!

Nu tänker jag göra lite te och lägga mig under filten, för snart börjar Desperate Housewifes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0