Äntligen torsdag?

Jag som har längtat tills idag då Patrik kommer hem, man får långhelg och det är midsommar och allt vad det innebär i morgon. Nu ligger jag i soffan och knaprar värktabletter och längtar tills huvudvärken går över... Känns dock aningens bättre efter några extra timmars sömn och jag hoppas det är helt borta tills ikväll. Har en hel del att fixa med innan morgondagen och hela huset skulle behöva städas.

Ute regnar det och blåser precis som det har gjort de senaste veckorna. Vart är sommaren? En utlandssemester börjar kännas mer och mer lockande just nu...



Nu ska jag koka en kopp te och sätta på en film att slötitta på så länge...

Hoppas ni alla har en bättre dag än mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0