Vädret håller i sig!

Nu är det torsdag och solen skiner och det är varmt idag med. Värmen är härlig på dagen, men fy vad jobbig på natten. Svårt att sova och luften står still så det går inte ens att få korsdrag genom att öppna alla dörrar.

Idag slutar jag  tidigt och då ska jag hem och sätta mig i solen en stund. Sedan blir det Pump och det är tjejen från stan som ska hålla i passet ikväll med! Och jag är laddad som tusan efter förra veckans pass som gick så bra!

Ikväll kommer även Patrik hem så jag tänkte åka och köpa något gott till oss efter jobbet idag. Kanske frukt och glass? Känns som det enda man är sugen på varma dagar är kalla fräscha frukter, iallafall är det så för mig. Usch för varm mat.

Ha en trevlig dag och bada och sola lite för mig med, ni som är lediga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0