Snart är helgen här!

Fredag morgon och det är moln på himlen. Faktiskt ganska skönt med en dags uppehåll från solen. Imorgon har SMHI lovat att den ska vara tillbaka. Hoppas!

Träningen igår gick skitbra och jag var helt slut när jag kom hem. Får se om den ger lika mycket träningsvärk denna gång. Förra veckan kunde jag knappt gå, men än så länge känns det bra... När jag kom hem fixade jag lite vattenmelon, vindruvor och te tills Patrik kom hem och det blev en väldigt tidig kväll. Jag har varit så himla trött de senaste dagarna och jag vet inte vad det beror på...?

Nu ska jag hugga in på lite jobb och ikväll bär det iväg till svärmor i Tännviken på middag. Vi stannar nog över natten då hon skulle bjuda på rödvin till maten. Blir nog trevligt!


Ha en bra dag!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0