Min helg..

Hej Hej! Nu har jag precis kommit hem från gymmet och sitter utslagen i soffan, och det känns faktiskt riktigt skönt! Det var benen och ryggen som tränades idag.. stora muskler alltså så det är inte så konstigt att man är helt slut just nu!
Patrik åkte till Kiruna i morse så jag har haft hela dagen för mig själv. Jag har städat lite, pysslat, rensat ogräs och tränat. En promenad hann vi med tillsammans i morse innan Patrik åkte...

I fredags var vi i Tännviken och det var riktigt trevligt. Patriks storebror och hans nya tjej var också med. Vi drack vin och åt god mat hela kvällen. Det badades i sjön och jag tror vi allihopa var ganska runda under fötterna när vi gick och lade oss :) När vi vaknade på morgonen åkte vi ganska snart hem och det blev solning och slappning hela dagen. 
På kvällen hyrde vi Benjamin Button (eller vad den nu heter) med Brad Pitt och den var riktigt riktigt bra! Rekommenderas verkligen, för er som inte sett den!


Nattdopp i Tännviken..



Nu ska jag ta en dusch och kolla om det inte börjar någon film klockan 21.00 att slötitta lite på...

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0