Home again...

Nu är jag hemma efter några jättemysiga dagar i Göteborg. Vi har shoppat, ätit massa god mat, druckit goda drinkar, varit på Liseberg (och gjort en massa massa mer såklart). Göteborg är en jättefin stad och jag blev väldigt förvånad över hur trevliga alla människor är. Nästan lite för trevliga, faktiskt...
Vi bodde på Gothia Towers, på 16:e våningen, precis bredvid Liseberg och vi hade gångavstånd till allt. Vi tog inte spårvagnen en enda gång (konstigt nog då dem fanns överallt) eftersom jag gillar att promenera och det fanns massa fint att titta på... 




Jag på Hardrock Café


Min fina nya DKNY-väska

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh jag längtar tillbaks till Gbg! Vilken billig väska.. ;) Det är du värd!

2009-07-19 @ 16:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0