Fullt upp varje dag!

Förlåt för väldigt lite bloggande just nu, men jag har verkligen inte haft tid. Eller jag har rättare sagt inte tagit mig tid för det. Har fullt upp med att ha semester och umgås med familjen som jag så sällan träffar...

Idag har det iallafall varit toppenbra väder. Sol och nästintill vindstilla. Jag började dagen med en långpromenad med Tila och lillebrorsans hund Lexi. Så skönt det var efter flera lata dagar inomhus. Vädret har inte varit det bästa de senaste dagarna här i Skellefteå, men det har varit mysigt att vara inne och kolla på filmer och ätit god mat... Idag har jag dock varit ute hela dagen och nu ska jag ta en snabb dusch innan vi ska iväg till pappa på grillmiddag. Senare ikväll står hundträning på schemat.

Hoppas ni har det bra allihopa, vare sig ni jobbar eller har semester!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0