1:a semesterdagen...

Dunder är över för det här året och jag hade jättekul i lördags. Tack alla som var med! Gårdagen spenderades i soffan med film och pizza och jag gjorde inget vettigt på hela dagen... (en typisk bakisdag alltså).

Imorse tog vi en lång sovmorgon här hemma, och det behövdes verkligen! Sedan åt vi frukost innan vi gick ut på en långpromenad på 1,5 timme. Skönt som bara den! Jag har även hunnit med ett hårt träningspass på Pigget idag, för att kompensera helgens onyttigheter :) Till middag gjorde jag en supergod och enkel pasta pch broccoligratäng... Nyttig och bra dag alltså!


Jag i lördags..

Nu ska jag ta och packa lite inför Göteborgsresan imorgon och flytta över lite pengar så jag har lite mer att shoppa för!

Vi hörs! 


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0