Skoteråkning och middag!


Hej hej!

Idag har jag och Patrik varit ute och kört lite skoter (eller ja, Patrik körde och jag åkte). Vi försökte även ha med Tila på skotern, och det gick faktiskt mycket bättre än jag trodde. Hon satt mellan mig och Patrik ett bra tag innan hon ville hoppa av.. Det blir kul i vår när man ska ut och åka och grilla korv i vårsolen :)

Ikväll blir det examensmiddag och vin hos Maria, och det ska bli jättekul! Det är alltid lika roligt att träffa vänner och sitta och surra över middag. Kanske även blir utgång senare på kvällen, men det är inget bestämt...

Nu sa jag springa och plocka ut mina muffins med chokladkross ur ugnen. Hoppas dem blev goda!


Trevlig kväll!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0