Äntligen Fredag!


God morgon!

Sitter på jobbet nu och har precis gjort klart veckans statistik. Skönt att den här veckan snart är slut och man får vara ledig ett par dagar. Men det är samtidigt skrämmande att tiden går så fort.

Igår fick jag mina jeans från Only som jag beställde förra veckan. Har aldrig beställt jeans på nätet förut då dem sällan passar, men dessa två par var helt perfekt! Och billiga var dem också, betalade drygt 400kr för 2 par inkl. frakt.

Ikväll blir det fredagsmys hemma med fläskfilégryta, ris och sallad, och fruktsallad och glass till efterrätt. Yummie.

Nu ska jag jobba lite och hoppas på att denna dag går fort!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0