Snö snö snö...

Den här dagen är precis som jag skrev tidigare ingen bra dag. Känner mig krasslig, har feber (tror jag), och ont halsen. Ligger hemma i soffan nu med datorn i knäet. Jag känner inte alls att jag har tid att vara sjuk nu.. ikväll hade jag velat träna och bränna lite kalorier inför resan, men istället ligger jag hemma och äter choklad som om det inte finns något stopp i mig. Men det är väl när man är sjuk som man ska passa på att skämma bort sig lite (med gott samvete :)

Ute vräker snön ner. Suck. Tycker verkligen det räcker med snö nu...

Nu ska jag lägga mig och vila en stund och hoppas jag mår bättre i morgon!

Förresten, mamma ringde för en stund sedan och berättade att hon börjat träna på gym. Rätt tufft gjort av henne tycker jag, men trist att det skulle krävas en flytt till storstan innan hon kom på att det kan vara bra även för henne :)

Hej så länge!

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0