Mys-söndag


Hej!

Idag vaknade jag rätt så tidigt, trots en jättetrevlig kväll hos Maria med god mat och gott vin. Var dock hemma ganska tidigt, vid 12-tiden tror jag, och det är jag glad för idag :)

Idag har jag hunnit med massor. Började morgonen med en skön skogspromenad, sedan hem och fixade i ordning lite fika (mackor och kaffe) och letade reda på mackjärnet som låg i något av våra alla förråd  :) Sedan drog vi ut med skotern och gjorde upp en eld och satt njöt i solen ett tag... Helt galet vad jag längtar till våren när man verkligen kan vara ute hela dagarna och solen är så varm att man måste klä av sig :) Idag var det ganska kallt i luften även om solen faktiskt värmde lite...

När vi kom hem var det dags för lite hushållssysslor så jag har både tvättat kläder, städat och bytt sängkläder. Jag byter troligtvis sängkläder lite oftare än nödvändigt, men det är bara för att det är sååå skönt att lägga sig i en ren/nybäddad säng :)




Idag vid grillplatsen






Min fina vovve


Nä nu ska jag ta och hänga lite tvätt innan jag börjar med maten. Det blir tacos ikväll. Såå gott!


Hej då!


Kommentarer
Postat av: Mia

Nu hittade jag dig! Kul att du kom igår.. desto tråkigare att du va tvungen att dra. Kaffe någon kväll? Puss hunny!

2009-02-01 @ 21:28:43
URL: http://mariapaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0