Ensam-mys framför TVn

Hej!

Har precis kommit hem från en långpromenad i snöyran och nu sitter jag framför tvn och myser med tända ljus under en filt.

Patrik är ju som jag skrivit tidigare i Luleå denna vecka, på kurs av något slag, och ikväll var det tydligen bastu och middag på schemat. Hoppas dem får trevligt, men det är jag helt säker på...
Nu ringde han precis, lät rätt lugnt än så länge, men kvällen är ju ung ;)

Semestersvenskar på tv4 nu, och ska jag vara helt ärlig så blev jag lite besviken på det programmet. Trodde det skulle va jättebra och att man skulle bli sjukt sugen på att åka, men det är faktiskt lite tråkigt...   

Nu ska jag  gå och lägga i lite ved i pannan, hänga tvätt (känns om jag tvättar jämt) och sätta på lite te-vatten. Sen blir det Made In Sweden klockan 21.00

Hej så länge!

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0