3 dagar kvar...

Hej!

Nu är det måndag igen, inte klokt vad tiden går fort. Är fortfarande förkyld så jag håller mig hemma idag med. Börjar bli tråkigt att bara sitta inne, men jag vågar inte riskera att bli sämre innan resan.
Helgen har varit väldigt lugn. I fredags kollade jag på Let´s Dance och Patrik kom hem på kvällen. Lördagen spenderades i soffan med te och vi åt hemmagjord pizza på kvällen. Supergott :) Sedan var det dags för Melodifestivalen och Wallander efter det. Jag tyckte det var helt rätt att Alcazar gick vidare (hört det förut, men jag tror ändå att låten har en bra chans), Caroline af Ugglas kan jag dock inte förstå att någon röstade på? Fanns det något som var bra med henne? 

Imorgon kommer pappa hit och stannar till på onsdag. Han ska vara hundvakt medans vi är borta och är snäll och kör hit enbart (nästan) för att hämta henne. Snällt, och väldigt kul att träffa honom... Få se vad man ska hitta på att bjuda på då till middag. Tacogratäng kanske?

Ute snöar det fortfarande,. Helt sjukt vad mycket snö som har kommit de senaste dagarna. Jag kommer få skotta fram min bil imorgon.. Har av någon (dum) anledning inte sopat av den sen i fredags.

Ha en trevlig dag alla!

Kram


 

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej! Jag ringde dig på jobbet men de sa att du va sjuk.. och det stämde ju! På onsdag hade jag tänkt att vi ska ut på byn och äta lunch? upp for it? Jag är fortfarande sjuk jag också.. idag är det mest illamående.. men har äntligen blivit av med febern!

2009-02-09 @ 17:23:28
URL: http://mariapaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0