1 dag kvar!

Wihoo... underbart väder ute och nu är det bara en endaste dag kvar tills vi åker. Har först nu börjat förstå det på riktigt... börjar faktiskt få lite resfeber.

Nu sitter jag på jobbet och om en timme ska jag luncha me tjejerna. Det blir trevligt. Lär nog dröja ett tag tills nästa gång vi kan ses allihopa. Men det blir ju så när man (läs Maria) ska ut och ränna runt i världen, eller ja.. iallafall till Göteborg. Helt rätt av henne tycker jag dock. Ström finns alltid kvar. Och nu har vi ju bloggar allihop så vi kan följa varandras liv :)

Hur som helst, nu ska det jobbas och ikväll ska det sista packas och ställas i ordning. Hoppas jag inte glömmer något...
Men, eftersom jag är en "göra-listor-tjej" så ska det nog gå bra :) Jag har säkert tre-fyra olika listor hemma på saker att packa och att göra innan vi åker. Haha.

Ha en trevlig dag så hörs vi förhoppningsvis när jag är i Thailand!

Kram



Kommentarer
Postat av: Mia

Luchen gick ju så fort! du måste skriva exakt vart ni ska så man kan googla på paradiset ;) Nu ska jag ränna ut i världen men det är ju tur att ström (läs du) finns kvar ;)

2009-02-11 @ 14:19:19
URL: http://mariapaulina.blogg.se/
Postat av: Mia

Bra, då ska jag googla! Och det é bra, tillsammans är vi starka i mitt lag ;)

2009-02-11 @ 16:21:23
URL: http://mariapaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0