Tidig morgon..

Ny vecka igen och jag har bestämt att det här ska bli en nyttig och bra vecka! Har ätit alldeles för mycket onyttigheter i helgen så nu får jag helt enkelt kompensera det i några dagar. Godisbiten till kaffet och korven till middag får helt enkelt va ett tag... Sedan kanske jag går en promenad eller två extra.

Imorse hade Patrik ställt klockan på 03:45 och gav sig iväg till Kiruna. Jag själv kunde inte somna om riktigt efter klockan hade ringt utan låg mest och vred och vände mig tills min egen klocka ringde 05:45. Galet vad tidigt man måste kliva upp. Tur att det snart är sommar så man slipper eldningen på morgonen iaf...

Nu ska jag hämta mig en ny kopp kaffe och sedan ska jag hugga in på mailen.

Ute skiner solen och det kommer nog bli en riktigt fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0