Strömavbrott och valborg!

Så, då var det snart helg igen då. Känns inte riktigt som att det är dags för helg än även om det ska bli väldigt väldigt skönt. Vet dock inte vad jag ska göra riktigt. Endast morgondagen är planerad - putsa fönster, sola och dricka vin. Bra blandning va? ;)
 
Har precis haft strömavbrott på jobbet, många sluta vid lunch och det betyder att eftermiddagen kommer bli full av sånt som ska bli klart innan helgen. Alla mail ska göras, och om jag inte har helt fel så blir jag ensam att styra upp det. Trååkigt, plus att mailen nu hamnat i fel ordning. Jag kommer alltså att göra de nyaste först. Galet konstigt..

Imorgon ska det bli 20 grader varmt och soool! Wihooo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0