Soliga torsdag!

Idag är det verkligen sommarväder ute! Hur skönt som helst och solen värmde redan i morse. Hoppas det håller i sig till helgen så man kan få några sköna timmar ute i solen... Grillas ska det också göras då! Kanske till och med äta ute? Hoppas. 

I eftermiddag kommer Patrik hem, lite tidigare än vad jag trodde, och det betyder alltså att jag måste planera en riktig middag. De dagar jag är själv hemma blir det oftast det som finns och ibland inget annat än fullkornspasta och en burk tonfisk. Gott det också, men ingen favorit hos min käre sambo.

Naglarna är förövrigt gjorda nu. Blev väldigt bra om jag får säga det själv, men också väldigt ovant. Jag som alltid brukar ha nerbitna naglar har nu långa (enligt mig) och fina naglar. Får väl se hur länge dom håller, och hur länge jag vill ha dom på. Känns inte riktigt som det är jag än, men man vänjer sig väl... Kul dock att Pigg och Frisk börjat med detta och hoppas att många följer trenden!


Lite suddig bild på mina naglar at work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0