Redan torsdag?

Oj vad den här veckan har gått fort. Jag jobbade i och för sig första dagen igår, och hade därmed måndag hela dagen, men ändå... Helg imorgon? Undrar vad man ska hitta på då? Grilla tror jag minsann! Hoppas på bra väder bara.

Ikväll ska jag på en timmes spinning och få ur mig lite energi. Det behövs. Jag har varit dålig med träning under påsken och nästan börjat småspringa när jag gått promenader de senaste dagarna. Jag behöver verkligen träna regelbundet för att kunna slappna av och må bra.

Igår gjorde jag förresten en jättegod grönsakspaj till middag och en stor sallad till det. Helt vegetarisk blev den! Paj är verkligen underskattat. Ät mer paj folks! Patrik tyckte dock att kött saknades, men va fasiken, man behöver väl inte stoppa i sig kött varje dag heller...

Hemma planeras det, funderas, räknas och diskuteras över saker som ska hända i framtiden. Och förhoppningsvis tas det ett beslut väldigt snart. Mer info kommer senare, beroende på vad som bestäms.. :)

Ha en trevlig dag allihopa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0