Redan april?

Onsdag och ett par timmar kvar av arbetsdagen, ute strålar solen och det är varmt och skönt, Patrik är på väg hem och ikväll ska han firas med tårta och paket.. Idag är en bra dag!

Kan inte fatta att det redan är 1 april? Om en månad ska snön vara borta och snart är det sommar och allt vad det innebär. Jag har en sån sjuk längtan efter sommaren nu! Troligtvis för att jag fick försmak i Thailand.. I sommar ska vi åter igen ta rekord antalet grillkvällar (har jag bestämt). Grilla på sommaren är det bästa som finns! Att sitta ute och äta, dricka en öl eller två, värmen! Guud så härligt... Men först, vårvintern och Påsk! Inte fy skam det heller.
Nej, nu ska jag inte sitta här och drömma mig bort, bäst att ta tag i arbetet en stund till och sedan ska jag iväg och handla lite innan Patrik kommer hem. Skulle kanske ha kommit på något bra aprilskämt till honom också? Hm...

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0