Massage och finväder!

Idag är det soligt och skönt och ikväll har jag tänkt gå på långpromenad. Men man kanske måste ta bilen ner på byn för att våga promenera på kvällarna nu. Grannen har tydligen sett björnspår bakom sitt hus nu för några dagar sedan, och jag kan ärligt säga att det känns lite läskigt att veta att en björn faktiskt smyger kring knutarna...

I morse åkte Patrik till Kiruna och ska va borta i två veckor (!). En halv månad alltså. Vi har aldrig varit ifrån varann så länge förut. Kommer bli jobbigt.

Snart är det iallafall helg och det ska enligt rykten bli finväder, iallafall på fredag, och då ska jag även på middag. Blir väldigt bra. Behöver både lite sol och trevligt sällskap!


Nu ska jag hugga tag i jobbet. Hej så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0