Konstig prio?

Ny vecka igen efter en bra helg. Vädret har varit helt perfekt och humöret har varit på topp. I lördags var jag ute hela dagen och pysslade på och man kunde se hur snön försvann mer och mer för varje minut. Underbart! Patrik tände upp en brasa och eldade en upp en massa rat som legat överallt. Känns skönt att ha fått bort det mesta även om en hel del fortfarande finns kvar...
På kvällen grillade vi och drack lite vin och senare på kvällen åkte vi ner på Grand. Ganska mycket folk var det där, men jag kan inte säga att jag hade speciellt kul. Hade varit bättre att va hemma. Bortkastad kväll helt enkelt. Gårdagen spenderades (på grund av lördagskvällen) i soffan och jag levde på pizza och chips.
Men trots baksmälla så får helgen endå 4 av 5 möjliga.

På jobbet prioriteras arbetet väldigt konstigt idag. Servicenivån på kundtjänsten ska upp, och därför sitter jag nu och bloggar. Konstigt. Vi har ca 200 mail som ska svaras på, men emellan samtalen ska man istället inte göra nånting.

Nu ska jag sätta mig och rulla tummarna en stund. Eller kanske hämta en kopp kaffe.

Hej så länge och trevlig måndag!


Kommentarer
Postat av: Mia

mucho weirdo!

2009-04-28 @ 09:22:20
URL: http://mariapaulina.blogg.se/
Postat av: Susanne

haha visst har vi roligt:P..

2009-04-28 @ 15:28:19
URL: http://susannewennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0