Hemmatisdag med migrän...

Vaknade med migrän idag efter en lång och härlig helg. Ute skiner solen och jag tänker faktiskt ta mig en liten promenad snart. Brukar oftast kännas bättre i huvet under en prommis, och lite vårsol känner jag verkligen att jag behöver nu.

I helgen har jag umgåtts massor med familjen och shoppat så mycket att vi knappt fick plats själva i bilen på väg hem igår. Haha. Men det var värt att sitta och trängas några timmar med påsar fulla med kläder och inredningsprylar...

Lite bilder från helgen..



På skön prommis i solen...


Mina fina brorsbarn

Nya bästa vänner... :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

ha ha jag vet inte vem som ser räddast ut för hästen...Tila eller Patrik?;)

2009-04-14 @ 12:27:16
Postat av: Johanna

sv: Haha, jag vet. Men faktiskt så har båda två varit framme hos hästen. Patrik till och med klappade den :) Men min kamera är inte så snabb så jag kunde inte föreviga den sekunden :)

2009-04-15 @ 08:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0