Det snöar!

Hej hej!

Nu är helgen snart slut och vi har precis ätit middag. Det blev fetaostfyllda färsbiffar med fetaostsås, klyftpotatis och morötter. Det var hur gott som helst, och kommer helt klart att lagas igen! Jag skrev till och med upp receptet som jag kom på medans jag lagade maten, så gott var det! :) Jag brukar ganska ofta laga mat utan recept, men glömmer oftast bort att skriva upp hur jag gjorde så det blir aldrig av att jag gör just den rätten igen...
 
I helgen har jag och Patrik  (äntligen) städat ur ett av våra förråd och en massa lådor, och vi har sorterat alla verktyg, spikar, skruvar, och annat som förut har legat exakt överallt i huset. Skönt! Nu vet man vart man ska leta när man behöver något... Jag tror också att vi fyllde 4st stora svarta sopsäckar med skräp! Det är sjukt vad man samlar på sig på några år.

Lite bilder från helgen...


Fint med tulpaner



Vaniljglass, bananer och hemmagjord chokladsås!
Mums!

Dagens middag

Oj, nu har Gossip Girl börjat så... hejdå!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0