Äntligen helg!

.. Även om veckan faktiskt har gått ganska fort. Sjukt fort faktiskt. Redan fredag igen!? Ska bli så skönt med helg och bara vara hemma. Jag tror jag skippar allt uteliv som sker i Ström i helgen, både på Grand och Dansgala. Skulle i och för sig vara kul att gå ut när det för en gångs skull händer något speciellt men... nej, jag tror inte det.
 
Nu på morgonen har jag varit hos tandläkaren på undersökning. Har lika ont i magen inför varje gång jag ska dit, men det slutar alltid att jag går därifrån lättad. Inga hål denna gång heller. Skönt! (och bra för plånboken).  

En ny kamera är på väg hem till mig nu också. Det blev en Casio Exilim EX-S10. Med 10,1 megapixlar, 2,7 tums LCD display, Anti-shake och en massa annat skoj..
 


Ikväll blir det hemmagjord pizza till middag och kanske en öl till det. Sedan blir det fredagsmys framför TVn! Längtar!

Ha en trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vi byggde Casios monter.. coolt, den blir säkert bra!

2009-04-03 @ 10:09:13
URL: http://mariapaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0