Bara några timmar

... kvar tills vi åker. Det har varit fullt upp nu ett tag och eftersom bloggen inte ligger som prio 1 så har det inte blivit så mycket skrivet den senaste tiden. Nu ska jag jobba några minuter till och sedan ska jag iväg och handla det sista och packa och ställa iordning hemma. Tila ska lämnas till hundvakten och nycklar till blomvattnaren. Mycket att tänka på... Och imorgon bitti ringer klockan 03:30
Vi får väl se om jag får tid att blogga nånting under semestern, men om internetuppkopplingen på hotellet är lika seeegt som sist så får det nog vara. Bilder osv kommer när vi landat i Sverige igen istället!

Ha de så bra nu alla!



Kommentarer
Postat av: Jessica

GAAAHHHH...det va så rörigt och stojigt när du gick från jobbet, nu sitter jag och fikar SJÄLV för du sluta tidigare, i vilket fall som helst vill jag önska Er en riktigt skön och härlig semester.

2010-03-18 @ 15:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0