Tack för igår!

Hej hej,

Här går dagarna fort och det är knappt jag hinner med. Snart är ännu en helg slut och en ny vecka väntar. Förkylningen håller på att släppa och jag hoppas att jag kan komma igång med träningen på riktigt nu i veckan...

Nu har jag precis kommit hem från en skön och uppfriskande promenad. Det är kallt ute, men jag kände att jag behövde lite luft för att piggna till. Igår blev det utgång och kvällen började hemma hos Jessica med middag och vin och slutade på Grand.
En mycket trevlig kväll!

  
Mia, Jessica och jag

Nej nu väntar en dusch och sedan soffan och film resten av dagen... :)

Hoppas ni har en bra söndag!


Kommentarer
Postat av: Mia

mina fina vänner!

2010-02-04 @ 13:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0