Min helg

Godmorgon på er,

En ny vecka är här och idag är jag tröttare än tröttast. Vaknade 04.30 imorse då sambon åkte iväg på jobb och kunde inte somna om. Nu sitter jag på jobbet och ska jobba in lite tid.

I helgen har jag inte haft många lugna minuter. I fredags när jag kom hem började vi titta på tapeter till vardagsrummet och jag började slipa på en gammal träsoffa som jag fått av min farfar. Den målades vit och blev jättefin. Nytt tyg och nya kuddar fick den också.
I lördagskväll kom Jessica förbi på lite vin och söndags bar det iväg till Frösön för att hämta Patriks firmabil, och på tillbakavägen stannade vi på stan för lite shopping. Några tröjor, lite smink och en massa mat inhandlades.

En bra helg som gärna hade fått vara lite längre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0