Alla Hjärtans dag!

Hej på Er,

En underbart härlig helg är snart slut och en ny vecka väntar. Tila ska att följa med Patrik till Härnösand i veckan så jag kommer att bli ensam hemma... Det kommer nog kännas konstigt och tyst att vara själv, men det innebär att jag kan koncentrera mig på annat. Träning och plugg är nog det som kommer stå överst på listan över saker att göra.

Igår var det helt underbart väder ute och dagen började med en mysig fika på Café Saga med Therese och Alexander. Sedan blev det långpromenad i solen och på kvällen blev det go´middag, lite vin och Melodifestivalen. Lina kom förbi en liten sväng också, och det vara nära att bli en spontanutgång på Grand Hotel men vi fastnade framför OS på TVn istället. Och det är jag glad för idag!



Nu ska jag slänga ihop en god chokladkaka att bjuda Patrik på så fort han kommit hem från skoterturen...

Hoppas ni har en bra Alla Hjärtans Dag!


Kommentarer
Postat av: Jessica

...men det va synd ni inte gick ut, för jag va också på Grand...länge sedan jag dansade nå så jävulst...roligt roligt hade jag:)

2010-02-15 @ 08:47:11
Postat av: Johanna

Men va synd Jessica, du skulle ju hört av dig!

2010-02-16 @ 07:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0