Frost

Godmorgon! Jag höll nästan på att försova mig i morse, och vaknade till 2 minusgrader och att det var helt vitt ute. Inte snö dock, men frost. Även fast jag har lite ångest för att det snart är vinter så tyckte jag faktiskt att det var ganska mysigt med kylan som bet i kinderna, att vinterjackan åkte på, och att jag var tvungen att skrapa rutorna på bilen. Wierd, I know! Men det var iallafall superfint ute och jag tog ett par bilder med kameran när jag var ute och rastade Tila, men jag kan inte lägga upp dem förrän tidigast ikväll...

Ikväll blir det Pump (Mia, ska du me?), lite städning och plugg!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Jessica

är det inte lustigt...man blir jättesugen att dra igång med träningen nu när man är sjuk, kanske vi ska dra igång med spinning nästa vecka eller? pumpen får ni köra själva.

men nu jävlar ska här brännas fett.

2009-10-01 @ 08:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0