Nike Training Club Event

Hej hej,

Helgen i Umeå har varit super! Och förutom träningen igår (som var så jäkla kul) så har jag hunnit med lite shopping, lek med mina fina syskonbarn och en sväng ut i Umeås nattliv. Igår när vi kom hem var jag helt slut och stupade i säng, men gud så roligt det har varit att testa på en massa nya pass som jag aldrig varit på förut! Favoriten hette FreePowerDance, ett skitroligt och jobbigt pass med inslag från yoga, afro och kampsport.  

Idag är jag hemma med världens illamående. Vet inte om det beror på gårdagens utmattning eller om det är något jag ätit? Hur som helst så hoppas jag på att må bättre imorgon så jag kan ta tag i den nya veckan och allt vad den innebär!

Ett par bilder från dagen;





Ha en skön höstdag alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0