Onyttigheter

Godmorgon,

Ännu en helg är slut och just denna har varit väldigt lugn, och väldigt onyttig. Jag har knappt rört på mig och bara ätit en massa god mat och godis. Detta måste åtgärdas i veckan i form av nyttig mat och massa träning. Ikväll är det Boxing och jag tänker försöka mig på en rask promenad innan det. Tur att jag spenderade eftermiddagen igår med att göra storkok av köttfärssås och biffar så jag har till ett par matlådor den här veckan (Patrik fick med sig resten till Härnösand). Ska man träna mycket så krävs det att man äter riktig mat för att orka med, och jag är väldigt dålig på att laga mat till mig själv på veckorna när jag är själv hemma. Det blir ofta lite nudlar eller pasta och någon sås.

Nä, nu är det dags för jobb och statistik och kan ni förstå att det redan är 2 November?

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0