Första advent

Godmorgon på er!

Det är första advent idag och vi har precis ätt en lång god frukost och det första ljuset är tänt! Nu ska vi snart klä på oss och ge oss ut på en promenad i kylan, -7 grader idag så jag förväntar mig att det knastrar under fötterna och biter i kinderna när vi går...

 

Igår var det Julmarknad här i Ström och även om det inte var så stort som jag hade trott mig så var det ändå rätt mysigt att gå och kolla, se lite folk och äta renstut och dricka varm lingonglögg. Jag köpte ett par ljuslyktor och en julkärve som sambon passade på att sätta upp tidigt imorse medans jag fortfarande sov...

Senare idag ska det adventfikas och rullas köttbullar! Tänk att det bara är drygt tre veckor till jul!

Nä, nu gnäller Tila och det brukar betyda att det är dags att ge sig iväg ut!

Hoppas ni får en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0