Vart tar veckan vägen?

Godmorgon! Nu är det fredag igen och jag fattar inte vart veckorna tar vägen egentligen? Känns som jag inte hinner med någonting alls. Ute skiner solen idag, men det är riktigt kallt. Minusgrader när jag vaknade i morse.

Jag hoppas den här dagen går fort för ikväll kommer min fina pojkvän hem igen. Åhh vad jag längtar! Vi ska bara va hemma och mysa hela helgen för på måndag (eller söndag) åker han igen.. Jobbigt att ha en karl som jobbar borta. Men som jag skrivit tidigare så tror jag att det är bra för alla förhållanden att få sakna och längta ibland också.

Ikväll har jobbet afterwork-grillning, men jag ska av förklarliga skäl inte va med. Men jag tror säkert dom som ska dit får kul. Korv och dricka skulle det bjudas på. Och det brukar alltid va sån bra stämning på sånna där grejer.
                           
Nu väntar jobb och en kopp kaffe...

Hörs mer senare!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0