Trött, och solen skiner...

Idag har varit en lång dag. Jag är helt slut efter alla möten och diskussioner på jobbet. Blir nog en tidig kväll... Vet inte ens om det är något på TV att kika på? Jag och Tila gick iaf en promenad ikväll i det fina vädret och det var synd att jag inte hade kameran med mig för vi gick på en liten skogsstig och det var så himla fint när solen lyste mellan träden... och vi såg även en liten rävunge springa förbi.

Det blev en något suddig bild med mobilen istället...

Imorgon är det fredag och det betyder att Patrik kommer hem. Det ska bli skönt med helg och en massa mys.
Nu ska jag vika lite tvätt och sedan blir det sängen tror jag!

Sov gott, vi hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Mee:)

Tack så mycket!!:D

2009-05-29 @ 10:31:54
URL: http://susannewennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0