Snart helg!

Bara några timmar kvar till helg och långledigt nu (jag förtränger de få timmar jag ska jobba på fredag)! Och det ska bli så skönt! Ute åskar det och snart börjar det troligtvis regna. Hoppas bara inte strömmen slås ut så vi blir datorlösa nu i eftermiddag. En hel del som måste göras klart innan vi går hem för dagen... 

Igår blev det spinning och lite styrka efter det, och det gick riktigt bra. Jätteroligt spinningpass var det också! När jag kom hem gick jag ut i skogen och tränade lite apportering med Tila... 
 


Ikväll blir det fika och mys med Therese och sedan kommer Patrik hem från Kiruna.

Har ni hört att Linda Rosing ska bli mamma igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0